Provjeriti raspoloživost i izvršiti rezervaciju

Fit & Zdrav

Fitness

Aqua-Fitness, Gimnastika, Latino plesovi, Fitness Centar,...

Pokrenite svoju cirkulaciju, protegnite umorne udove i mobilizirajte svoje zglobove. U nastavku ojačajte svoju muskulaturu- za idealan početak dana.

Aquafitness: Aquafitness je trening za cijelo tijelo, koji se odvija u plitkoj vodi do prsa ili u dubokoj vodi sa i bez opreme, kao što su, diskovi, remenje, utezi za vježbanje, aqua-bicikla i kick-boks rukavice. Pri tome se treniraju ruke, noge, stržnjica i torzo. Aqua fitness povećava snagu, okretnost i izdržljivost. Ovaj moderni Aqua fitness trening u usporedbi s tradicionalnim aerobikom u vodi više je  orijentiran na fitnes i uključuje brojne elemente  aerobika i pilatesa. Uzgon  vode djeluje pozitivno na zglobove i otpornost na vodu podupire mišićnu snagu i izdržljivost.

Vježbe: Ove aktivnosti će poboljšati vaše držanje i pomoći Vam da bolje razumijete  vlastito tijelo, da se naučite boljem držanju i kontoliranju tijela. Valja spomenuti da se tijekom ove vježbe ne radi samo o fizičkoj aktivnosti, nego i o shvaćanju percepcije vlastitog tijela.

Bodystyling

Trbuh-noge -stražnjica, ubojica trbuha, aerobik, pilates...

Učinkovit trening snage za problematične zone ruku, nogu, trbuha i stražnjice! Ciljane vježbe za jačanje i izgradnju mišica te topljenje masnih naslaga.

Trbuh-noge-stražnjica: Ako želite imati ravni trbuh, čvrsta bedra i čvrstu stražnjicu, možete to sve postići na ovom treningu, jer s vježbama koje smo pripremili možete  dosegnuti svoj cilj. 

Aerobik: S prikladnom glazbom aerobik postaje trening za cijelo tijelo koji se sastoji od trčanja, skakanja, jačanja i istezanja. Ovaj trening poboljšava i aktivira krvnožilni sustav, koordinaciju, kondiciju i mišićnu izdržljivost. Ako želite  umanjiti stres i imati bolju liniju, onda s ovom vježbom možete doći do željenog cilja. Aerobik je pogodan za početnike kao i za napredne.

Trening za opuštanje

Tijelo & um, vježbe za leđa, mobilizacija & istezanje...

Ostavite svakodnevnicu iza sebe, riješite se napetosti i stresa te ojačajte muskulaturu- blagi trening za opuštanje muskulature kako bi se spriječila kontrakcija, poboljšalo držanje i mobiliziralo zglobove.

Mobilizacija i rastezanje: Za zdrava leđa potrebne su samo 3 komponente: mobilizacija, jačanje i istezanje. Najvažnija komponenta ovdje je snaga, jer zdrava leđa podrazumjevaju snažne leđne mišiće. Osim mišića, važna su i jaka ramena, stražnjica i trbušni mišići. U početku se kralježnica mobilizira, a zglobovi i mišići zagriju. Vježbe za ravnotežu su također na programu kako bi se postigla bolja stabilnost tijela. Nakon istezanja i jačanja slijedi rastezenje.

Fitnes za leda: Bol u leđima je narodna boljka broj 1. S ovim vježbama ćemo Vam pomoći da ponovno opustite misiće, jer uzrok boli je najčesće u misićnim vlaknima koji su se ukočili i ne mogu se vise opustiti. Krivo opterećenje i nedostatak kretanja najčesći su faktori bolova u leđima.

Trening izdržljivosti

Nordijsko hodanje, Jogging, biciklističke ture, Planinarenje...

Trening u aerobnom području jača kondiciju i topi masne naslage. Pod treningom izdržljivosti podrazumjeva se ponavljnje vježbi za trajanje dužeg vremenskog perioda.

Nordijsko hodanje: Upotreba štapova čini od hodanja vježbu, koja ujedno trenira i mišiće gornjeg dijela tijela. Nordijsko hodanje je jednako pogodno za početnike kao i za napredne i ambiciozne sportaše. Kroz ovaj sport gubite kalorije te jačate leđnu muskulaturu. Ako želite biti u top formi i uz to se zabaviti, onda je nordijsko hodanje idealno za to.

Fitness

Fitness

Aquafitness

Aquafitness

Aerobic

Aerobic